תיקי צד

תיקי צד – שימושי לגברים ולנשים

הם נוחים, יעילים ואופנתיים בטירוף. ועכשיו, אחרי שנים ארוכות שנחשבו לנחלתן של נשים בלבד, גם הגברים נהנים מהם בכל מקום. תיקי צד – כל מה שרציתם לדעת על התיקים שכבשו את האופנה הישראלית.

תיקי הצד – איך הסתדרנו בלעדיכם?…

קצת קשה לזכור, אבל היו ימים בהם הגברים דחסו את כל מטלטליהם לזוג כיסי ג’ינס צמוד, בעוד הנשים הסתובבו עם תיקים שכל קשר בינם לבין נוחות (או עיצוב), היה מקרי בהחלט. כמה טוב שבשנת 2019, תיקי צד הפכו לחלק בלתי נפרד מתרבות הנשיאה.

ככה זה כשמייצרים אותם בשלל עיצובים ודגמים, בגדלים שמתאימים לסלולרי וארנק לצד דגמים בהם ניתן לאחסן לפטופ וארוחת צהריים. והמחירים? תופתעו לגלות – סבירים בהחלט.

בשורה התחתונה, תיקי הצד אינן טרנד חולף. הם כאן כדי להישאר, להתרחב ולהקל על כולנו.

סוגים עיקריים של תיקי צד

ברשותכם, נחלק את תיקי הצד הקיימים לכמה קטגוריות מרכזיות. בראש ובראשונה, תיקי צד למחשב נייד – לאנשים שלא יכולים להיפרד מהמחשב הנייד שלהם, לצד תיקי צד שנועדו למספר פריטים קטן ומינימלי. הראשונים, באופן טבעי, יהיו גדולים יותר, בעלי ידיות אחיזה חזקות (ובמרביתם גם אפשרות נשיאה באמצעות רצועת כתף) ועשויים חומר קשיח יותר (או מצופים שכבת הגנה), כדי שלא כל מכה קטנה תגרום למסך שלכם להישבר.

תיק צד למחשב

התיקים הקטנים נהנים מלוק שיקי ונפלא, מחולקים ל-2-3 תאים, ותוכננו כך שיתאימו בדיוק לארנק, סמרטפון, מפתחות ואולי עוד איזו מחברת או חפיסת מסטיקים…

סוגים נוספים של תיקי צד

  • עשויים בד ועשויים דמוי עור – תיקי הבד תופסים את הנתח המרכזי בענף, אך אל תזלזלו בכוחם העולה של התיקים דמויי העור, בעלי המראה המבריק והמיוחד. הם לרוב יקרים יותר, אך עשויים להחזיק זמן רב יותר.
  • תיקים למטרות יום יומיות ותיקים לנסיעות, פגישות וכדומה – התיקים היום יומיים פשוטים יותר, לרוב קטנים יותר, ולעיתים קרובות בעלי עיצוב מדליק ומיוחד, עם צבעים בולטים ונוכחות חזקה. תיקי צד למטרות עבודה ועסקים הינם אלגנטים יותר, בעלי מראה מרשים במיוחד, גדולים יותר, אם כי לא תמיד מצטיינים בנוחות נשיאה.
  • תיקי צד לנשים ולגברים – אז נכון, גם נשים הולכות עם שחור ויש גברים שמתים על אבזמים. אבל בגדול, תיקי הצד לנשים שונים לעומת הגבריים – בצורה, במשקל, בצבעים ובעיצוב.

חשוב לבדוק טרם רכישת תיק צד

בישראל נמכרים אלפי דגמים וסוגים של תיקי צד. נמליץ בחום לא ללכת על הזולים שבחבורה, שכן במקרים רבים, הם לא יהיו נוחים לנשיאה ויחזיקו מעמד זמן קצר באופן יחסי.

בבדיקה שלפני הרכישה מומלץ, בראש ובראשונה, לשאת את התיק על הכתף ולראות שנוח לכם, הן מבחינת גובה התיק (שלא אמור לרדת אל מתחת לגובה המותניים), הן מבחינת המשקל והן מבחינת התזוזות שלו והאפשרות ללכת איתו באופן טבעי מבלי שייתקל לכם ברגליים.

בנוסף, חשוב לבחור תיקי צד המתאימים בגודלם לצרכים שלכם. תיק גדול מדי עלול להיראות “סמרטוטי” אם תניחו בו ליפסטיק וכרטיס אשראי, בעוד תיק קטן מדי לא יספק את צרכיכם.

בפן העיצובי, נמליץ בחום על תיק צד בעל שני תאי אחסון לפחות (רצוי יותר, בהתאם לצרכים שלכם), וכן על תיק המשתלב בהרמוניה הגיונית עם סגנון הלבוש המרכזי שלכם (אם אתם חובבי המראה השחור, תיק ורוד עם פסים ירוקים פחות יתאים לכם).

לא נפסח גם עם עניין המחיר, ונספר שהפערים עשויים להיות משמעותיים במיוחד (מ-200-300 ש”ח ועד אלפי שקלים). לעיתים קיימת הצדקה איכותית לפער, ובמקרים אחרים, התשלום הוא בעיקר עבור המותג.

לשיקולכם האישי…

קטגוריות רלבנטיות אצלנו באלטר מזוודות ותיקים:

תיקי גב למחשב

תיקי עסקים ותיקי מנהלים

תיקי עור

קנייה נעימה!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.