תיק מחשב משרדי Ferrini 2 תאים 10

תיקי עור לגברים – לא למנהלים בלבד!

תיקי עור הם כבר מזמן לא רק נחלת הנשים! היום קיים מבחר של תיקי עור אופנתיים לגברים, המותאמים לכל צורך וסגנון.

הכנו לכם סקירה של תיקי עור האיכותיים שלנו, המיובאים ממיטב היצרנים בעולם, המתאימים לאנשי עסקים ומנהלים. התיקים משלבים מראה יוקרתי עם נוחות ומתוכננים תוך חשיבה על כך פרט.

תיקי עור לגבר

הימים בהם גברים הלכו לעבודה עם תיק מזוודה פשוט וחסר חן, נעלמו מן העולם. הגברים של היום יודעים להעריך איכות, אופנה ויוקרה בבגדים, נעליים וכמובן תיקים.

הקולקציה העשירה שלנו כוללת תיקי מנהלים לגבר, תיקי עסקים לגבר ותיקי עור צד לגבר. המבחר כולל תיקים לכל סגנון וצורך, בעלי עיצוב מרהיב ומראה אלגנטי, עשויים מעור איכותי,  נוחים לנשיאה ולאחסון עם אפשרויות נשיאה מגוונות.תיק עור Samsonite Corbus 7

התכנון המוקפד של כל תיק, מותאם לצורך הספציפי של כל מנהל או איש עסקים: תא מרופד למחשב או טאבלט בגדלים שונים, תאים נוספים לארגון נוח של קלסר, מסמכים, סלולרי, כלי כתיבה ועוד.

התיקים מיוצרים על ידי מותגי יוקרה מובילים מאיטליה, אנגליה ועוד, ילוו אתכם למשך שנים ויראו תמיד כחדשים.

 תיקי מנהלים לגבר

תיק מנהלים לגבר מאפשר למנהל לשדר יוקרה ולשמור על מראה ייצוגי בפגישות עבודה, הרצאות וישיבות.

המבחר כולל מגוון תיקים של מיטב היצרנים בעולם, העשויים מעור משובח, רך או קשיח במגוון סגנונות ועיצובים.

למשל, תיק עור גדול של חברת Ferrini בעל 3 תאים מרווחים לאחסון מסמכים. התיק כולל ריפוד להגנה על מחשב נייד בגודל של עד 15″ ורצועת כתף ארוכה, מתכווננת ונוחה.

תיק נוסף, במראה משופשף, יוקרתי ומלא שיק הוא של חברת Emanuel. התיק קל המשקל והוא בעל תכולה רבה. ניתן לשאת אותו על הכתף בהצלבה או להסיר את הרצועה.

לישיבות תוכלו להגיע עם תיק מסמכים דק של חברת Tony Perotti האיטלקית. התיק היוקרתי מצויד בידיות נשיאה נשלפות, הניתנות להסרה.

 תיקי עסקים לגבר

אנשי עסקים מרבים להשתתף בפגישות ולטוס מעבר לים. תיקי עסקים לגבר כוללים קולקציה המשלבת מראה יוקרתי, נוחות מרבית בנשיאה ובאחסון. חלקם כולל שרוול אחורי מיוחד, המתלבש על הטרולי.

חובבי המראה הנוסטלגי ייהנו מתיק עור איכותי מדגם George, במראה וינטג’ של חברת Chesterfield הבריטית. התיק האלגנטי מתאים לאחסון מסודר של מסמכים ומחשב נייד. אפשר להלביש את התיק על ידית הטרולי ולטוס בנוחות.

תיק מסנג’ר של חברת Old Angler האיטלקית הוא רך ונעים למגע. התיק משלב מראה וינטג’ קלאסי עם נוחות ומצויד ברצועת כתף ארוכה, מרופדת ומתכווננת. תכולתו מתאימה לאחסון מסמכים, קלסר דק ומחשב.

תיקים לאנשי עסקים צעירים כוללים תיק עור מדגם Charles  של חברת Visconti הבריטית. זהו שילוב של עיצוב צעיר ויפיפה עם תאים לאחסון פרקטי של קלסר, מחשב נייד או טאבלט.

תיקי עור צד לגבר

יש האוהבים לשאת את התיק ביד ויש האוהבים לשאת אותו על הכתף בהצלבה או בצד. תיקי עור צד לגבר משלבים נוחות ואיכות עם יופי וסטייל.

למשל, תיק עסקים מעור באפלו משומן מדגם Berlin  של חברת Visconti הבריטית. התיק מאובזר בידית אחיזה וכן ברצועת כתף ארוכה, מתכווננת וניתנת להסרה.

מי שמעדיף תיק עור קומפקטי לנשיאת טאבלט או מחברת יכול להתרשם מתיק עור מסנג’ר של Emanuel. התיק האופנתי הכולל רצועת כתף ארוכה ונוחה, לנשיאה בהצלבה והוא מתאים למנהלים ואנשי עסקים צעירים, חובבי מראה הקז’ואל.

 

אצלנו באלטר תוכלו למצוא תיקים למחשב נייד בכל הסגנונות שתרצו ובכל גודל אפשרי. מוזמנים לעלעל בין דפי הקטלוג או להגיע אלינו לחנות.

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.