תיק למחשב נייד

תיק למחשב נייד – כל מה שחשוב לדעת

המחשב הנייד הפך כבר מזמן להיות חברם הטוב ביותר (והצמוד ביותר) של אנשים רבים, עבורם הוא משמש משרד שלם ומקור פרנסה של ממש, בעיקר עצמאים ופרילנרים, אך גם עובדי הייטק, סטודנטים ועוד.

תיקים למחשב נייד

בשנים האחרונות סביבת העבודה השתנתה מאוד, ומזמן כבר אין צורך להגיע למשרד המרוחק רק כדי לעבוד. אפשר לעשות הכל מרחוק ויעידו על כך אינספור “נוודים דיגיטלים” שבחרו לנדוד בין מקומות שונים בעולם ולעבוד בכל תקופה מקום אחר. כן, הם חיים את החלום…

לאחרונה העניין הזה קיבל בוסט רציני עם פרוץ מגיפת הקורונה לחיינו – כמות האנשים שצריכים/מעדיפים לעבוד מרחוק עלתה, ועמה הצורך לשאת את המחשב עלינו כשאנו עוברים בין בתי קפה או אפילו בין חדרי הבית בניסיון למצוא פינה שקטה שניתן לעבוד בה (בניגוד לעמדת מחשב קבועה במשרד). נכון, קצת יותר קשה היום להיות נווד דיגיטלי ולנדוד בין מדינות, אבל עדיין רבים מאיתנו נדרשים להיות צמודים למחשב נייד רוב שעות היום ולעבור ממקום למקום כשהוא צמוד אלינו.

אז איך נפרגן לו לחבר הטוב שלנו ונדאג לו לאחסון איכותי ומגן שיהיה גם נוח ואופנתי עבורנו?

התשובה לשאלה איך בוחרים תיקים למחשב נייד מעט מורכבת כי הבחירה נעשית, מן הסתם, על פי הצרכים, האיכות, העיצוב, המחיר וכמובן לטעם האישי שלנו.

התאמה לגודל המחשב ולאביזרים נוספים השייכים לו.

המחשב אינו סוליסט, ולפעמים אנחנו שוכחים שמחשב נייד מגיע לפחות עם כבל טעינה ועכבר, ולעיתים אזניות, פד מיוחד לעכבר, מקלדת ועוד. שימו לב שהתיק מספיק גדול ונוח להכיל את כל החבורה, ושיש לו את החלוקה הפנימית הנוחה לכם.

תיקי המחשב מיוצרים היום במידות שונות המותאמות לסוגי הלפטופים הקיימים בשוק. המחשב חייב להחליק לתוכו בקלות ורצוי שיהיו בו כיסים נוספים לאחסון האביזרים הנלווים. אם אתם נושאים אתכם גם ספרים, מחברת ועליונית לימים קרים – שימו לב היטב לחלוקה הפנימים ולגודל התאים השונים. חשוב שחלק מהכיסים יהיו פנימיים והיתר חיצוניים שקל לשלוף מתוכם חפצים.תיק גב למחשב מעור פריני Ferrini 7

הסגירה נעשית, לרוב, עם רוכסן מאיכות טובה. לתיקים מקצועיים יש גם יציאות USB שהינם בעלי חשיבות רבה.

הגנה ונוחות נשיאה

ההגנה על המחשב רבת חשיבות, ותיק העמיד לזעזועים, טלטולים, לפגיעה מכאנית עקב נפילה בלתי מכוונת וכדומה, יהיה עדיף בכל מקרה.

יש חשיבות לעמידות הבד החיצוני למים, לנוחות הנשיאה, בין אם היא נעשית ביד או בתלייה על הגב. ידית הנשיאה חייבת להיות נוחה וגמישה ורצועות הגב אמורות להיות מרופדות, מתכווננות ונוחות.

כל אמצעי הנשיאה אמורים להיות חזקים וכאלו המסוגלים לעמוד במשקל המחשב ונספחיו מבלי להינזק או להיקרע.

שיקול הנוחות בבחירה חשוב מאין כמוהו ולפעמים הם גוברים על שיקולי המראה. נכון, תמיד נעדיף תיק יפה וחתיך, אבל הוא חייב להיות נוח.

תיקי מחשב לנשיאה ביד מחייבים החזקתו בתור לרכבת, לאוטובוס, ועוד. שימו לב, זה לא הכי נוח להחזיק תיק עם נשיאה ידנית כשאתם עומדים באוטובוס או בתור לרכבת. לעומתם, תיקי גב המונחים בצורה נכונה על הגב, אין חשים במשקלם והידיים נותרות חופשיות. לרוב, הם בעלי נפח רב יותר וניתן להכניס אליהם גם מזון קל דוגמת נשנושים וכדומה. לדעת רבים, כך הם מוגנים אף יותר, ובנוסף, מצוידים גם בידיות נשיאה לנוחות הבעלים.

טעם אישי והתאמה למקצוע

בעבר, תיק גב למחשב היה בעיקר נחלתם של תלמידי בית ספר, סטודנטים, עובדי הייטק צעירים שלא מקפידים יתר על המידה על הופעתם וכדומה, אולם כיום הם נדרשים גם לאנשים העוסקים במקצועות רבים אחרים כמו עורכי דין, רואי חשבון, מנהלים בכירים בתעשיית ההייטק ובתעשיות אחרות ואחרים המקפידים על הופעה מכופתרת ומעונבת. השינוי באופי, בקצב ובסביבת עבודתם, בדפוסי חייהם ועוד מאלץ אותם, בין היתר, לעבוד ממקומות לא שגרתיים. ברכבת או בתחבורה ציבורית אחרת בדרך לעבודה או בחזרה ממנה, בעת טיול משפחתי, בעת ביקור אצל בני משפחה, בהשתלמויות ועוד.

יצרנים בעלי מוניטין בתחום דוגמת “סמסונייט” הבינלאומית מייצרים תיקים איכותיים בעלי עיצוב נאה המותאם עבור אנשים מהמגזר הנ”ל, או אחרים, הרוצים בהם.  

מגוון תיקים

ניתן למצוא מבחר תיקים למחשב נייד המיוצרים במידות, בסגנונות ובעיצובים שונים, ובעיקר בחלוקה בין תיקי צד או תיקי נשיאה למחשב נייד לתיקי גבי למחשב נייד. חלקם מיוצרים מסוגי בדים איכותיים ומסיביים שהינם בעלי חוזק וגמישות. הם עשויים פוליאסטר העמיד  לחדירת מים ורטיבות, קלים, אינם מעיקים ומגיעים במגוון צבעים, ואפילו, הדפסים. תיקים אחרים עשויים מעור איכותי שנחשב לחומר עמיד למים ויוקרתי.

מחירים ושיקולים אחרים

המחיר הינו שיקול חשוב, ולעיתים, מכריע. הפרמטרים הקובעים את המחירים הם איכות, עיצוב, סוגי החומר מהם הם מיוצרים, מוניטין היצרן וגם המשווק ושיטת הרכישה. טווח המחירים רחב, תיקי עור איכותיים יעלו משמעותית יותר מאלו העשויים בד. רכישה מקוונת, לרוב, זולה יותר ובעלת יתרונות רבים. ניתן לעשותה בקלות ומכל מקום, המגוון הוא רחב ונפרש לנגד עיני הרוכשים במבחר אתרים העוסקים בכך ועוד. החיסרון הוא, כמובן, בכך שלא ניתן לראות את התיק מקרוב, לפתוח ולמשש אותו ובקיצור, לחוש אותו ביד.  את המוצרים ניתן לקבל ישירות אל הבית באמצעות משלוח, להזמינו לסניף הדואר הקרוב או לכל מקום שנקבע לצורך כך. כל התהליך מהיר ונוח יותר.

רכישה בתנאים נוחים

תיקים למחשבים ניידים מיוצרים על ידי יצרנים רבים שחלקם הינם בעלי מוניטין.  מומלץ לרכוש כאלו המיוצרים באיכות גבוהה וגימור מושלם. אלו הינם תיקים אשר ישרדו תנאי נשיאה שונים, יתבלו פחות וייראו היטב גם לאחר זמן רב. מומלץ לקבל המלצות כולל מיצרן או ממשווק המחשב עצמו, לעשות סקר שווקים ולהשוות. כדאי לבדוק אם ניתנת להם אחריות ובאלו תנאים.

אצלנו באלטר תוכלו למצוא תיקים למחשב נייד בכל הסגנונות שתרצו ובכל גודל אפשרי. מוזמנים לעלעל בין דפי הקטלוג או להגיע אלינו לחנות.

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.