תיקי גב לנשים

תיקי גב לנשים: כל מה שהולך

קשה להיזכר בתקופה לאורך ההיסטוריה של מאה השנים האחרונות, שבה תיקי גב לנשים לא היו חלק בולט באופנת תיקי הנשיאה של בנות המין היפה. סוגי התיקים אמנם השתנו רבות לאורך השנים, גם האיכות השתפרה פלאים, אבל עצם המעמד המוביל שלהם בענף, נותר בעינו.

רוצות לדעת מהם אותם תיקים הנחשבים לאופנתיים ביותר בתחום? הישארו ותגלו.

סוגי תיקי גב – כל אחד בוחרת את המתאים לה

ניתן לחלק את תיקי הגב המיועדים לנשים למספר סוגים עיקריים:

  • תיקי ספורט קלי משקל – תיקים אלו מיועדים ליום יום, לחדר הכושר ולמגוון פעילויות שונות אשר אינן מצריכות נשיאה של ציוד רב. הם מגיעים בנפח של 10 ליטר ומטה, נוחים מאוד לנשיאה, צבעוניים וצעירים בעיצוב שלהם, ובמרביתם ישנו חומר ייחודי הדוחה מים.
  • תיקי גב גדולים מקנבס – בצד השני של קשת התיקים, נמצאים תיקי הקנבס, אשר אידיאליים לטיולים ונוחים מאוד על אף משקלם הגבוה יחסי. כמו כן, תוכלו לשאת אתם בניחותא על כתף אחת בלבד.
  • תיקי גב מתקפלים – יתרונם הגדול טמון באפשרות לקפל אותם לגודל קטן במיוחד. תיקים אלו מגיעים במספר רב של דגמים ועיצובים, עם תאי אחסון וללא, אך כולם נוחים להפליא ויכולים להכיל את כל מה שאישה זקוקה לו ביום יום.
  • תיקי גב למחשב נייד – בחלק גדול מהתיקים תוכלו לשאת לפטופ קטן באופן כזה או אחר. אבל אם ברשותכן לפטופ גדול ממדים (15.6 אינץ’), ותרצו לשאת את משקלו בצורה הנוחה ביותר, תיק זה הינו האידיאלי עבורכן.

חשיבות האיכות של התיק

נכון לשנת 2020 כל אישה מודעת ל”מגיפת” הקניות און ליין, בעיקר באתרים הבינלאומיים המוכרים. בענף של תיקי גב לנשים, קשת האפשרויות לבחירה היא כמעט אינסופית.

תיק גב לאשה

אז נכון, שפע העיצובים, הסוגים והדגמים יכול להיות מלהיב (בטח כשהמחירים, לעיתים קרובות, זולים למדי), אך חשוב להדגיש: שיעור ניכר של תיקים לנשים הנמכר ברחבי הרשת הינו באיכות נמוכה, וצפוי להתבלות בתוך חודשים ספורים בלבד (במקרה הטוב).

איכות ירודה של תיקי גב לנשים עלולה להתבטא בסוג הבד, באיכות התפירה, בחומרים השונים שלא ממלאים את יעודם (מניעת רטיבות, הקטנת עוצמת מכות בתיק לפטופ וכדומה) ועוד.

בשורה התחתונה, גם אם אינכן מבינות גדולות באיכות של תיקי גב לנשים, מומלץ לרכוש תיק אותו ראיתן במו עיניכם ונגעתן בו.

מעוניינות בקנייה של תיק גב באינטרנט? ראשית כל, תמיד עדיף לקנות את התיק מאתר ישראלי, כך שתמיד יהיה לכם למי לפנות לגבי כל שאלה או בעיה ודבר שני, חשוב לבחור לקנות מאתר אשר מפרט אודות החומרים, העיצוב, הגוונים והאיכות של התיק אותו אתן מעוניינות לקנות.

יתרונות וטרנדים – תיק גב על תיק נשיאה

רגע לפני שנזכיר בקצרה את הטרנדים החמים נכון לשנת 2019, נדגיש את היתרון הבריאותי של תיק גב על פני תיק נשיאה.

מבלי להיכנס איתכן לאנטומיה של מבנה הגב ועמוד השדרה, סמכו עלינו שהוא הרבה יותר נכון לגב שלכם ולגוף שלכם, בטח ובטח בדגמים האיכותיים.

אז מה הטרנדים הלוהטים בענף? ובכן, תיקים לנשים מקושקשים בצבעים מדליקים מתחילים לנגוס בנתח השוק של התיקים בעיצוב הסטנדרטי; תיקים המיועדים ללפטופים (בעיקר קטנים) נחשבים להיט כבר כמה שנים, וגם התיקים המתקפלים עשו עלייה מכובדת לארץ הקודש.

הכי חשוב – שיהיה לכן נוח וקל לאורך זמן.

קנייה נעימה!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.