מזוודת טרולי למטוס

כל היתרונות במזוודה 20*40*55

כל ישראלי שתפגשו ותשוחחו איתו על מהפכת “השמיים הפתוחים” שהתרחשה בארצנו לפני שנים לא רבות, ידבר בשבחה, ובצדק.

אבל בין גלי התלהבות אודות העובדה שניתן לטוס בימינו לשלל יעדים במחיר נמוך מארוחה זוגית במסעדה, חשוב לשים לב לאותיות הקטנות: במרבית הטיסות המוזלות תוכלו לשאת אתכם רק מזוודת טרולי קטנה. זקוקים ליותר מזוודות? תשלמו, ולא מעט. כמה מזל שישנה מזוודה 55*40*20, המושלמת בדיוק לצורך זה.

טרולי למטוס

סיפורה של מזוודה קטנה ומטריפה

מזוודה 55*40*20 נחשבת לאחד הלהיטים הגדולים בענף המזוודות. הנה כמה נקודות חשובות נוספות הקשורות ליתרון שהזכרנו קודם – האפשרות לקחת אותה למטוס מבלי לשלם אקסטרה:

  • ניתן להעלות לתא הנוסעים – מרבית חברות התעופה תאפשרנה לכם לעלות את המזוודה לתא הנוסעים עצמו, כך שיחסך מכם זמן ביציאה מן המטוס, כמו גם הסיכון שתמיד קיים לאובדן או נזק למזוודה ולתכולתה.
  • תשלום – גובה התשלום עבור מזוודה גדולה יותר עומד על 35-50 דולר במרבית החברות. הגעתם לצ’ק אין ורק אז דיווחתם על המזוודה הגדולה? לרוב תשלמו כפול מכך!
  • אתם מרוויחים – נציין שלא רק חברות קטנות הפועלות בשיטת ה- LOW COST גובות תשלום עבור מזוודות גדולות. גם אל על וחברות גדולות נוספות החלו לתמחר את כרטיסי הטיסה שלהם באופן כזה שמי שמגיע עם מזוודה קטנה, מרוויח.
  • אריזה נכונה – נציין את חשיבות האריזה הנכונה בכדי שהמקום יספיק לכם במזוודה. פריט לבוש או שניים לא נכנסים? תמיד אפשר לשאת אותם על גופכם או ביד.

יתרונות נוספים של המזוודה המצליחה

יתרון הנשיאה למטוס, שעשוי לחסוך לכם אלפי שקלים לאורך השנים, הוא המשמעותי מכולם. אבל בהחלט לא היחיד. מזוודה 55*40*20 מגיע במגוון רחב של דגמים, אשר בחלקם ארבעה גלגלים לנוחות ויציבות מקסימאלית (בנמלי התעופה הענקיים שיש בימינו, מדובר בעניין חשוב).

בנוסף, ישנן גרסאות טרולי רכות וקשיחות, על פי העדפתכם האישית (היתרון בקשיחות הוא השמירה המיטבית על החפצים שבפנים. היתרון ברכות טמון בגמישות האחסון המתאפשרת). ישנם דגמים רבים עם תא אחסון קטן למחשב הנייד. ידית הנשיאה ניתנת להגבהה והנמכה, ובכלל, ההתניידות עם המזוודה נוחה מאין כמוה.

חשיבות הרכישה של מזוודה איכותית

כמו תמיד כשנולד מוצר מצליח, קמים חיקויים זולים ומאיימים להשבית את השמחה. מזוודה 55*40*20, בדומה למזוודות אחרות, חשוב מאוד לרכוש בידיעה שמדובר במוצר איכותי, העשוי מחומרים חזקים, ואשר ישמש אתכם במשך שנים ולא ל-2 נסיעות העסקים הראשונות, עד שייקרע או יישבר. יש תחומים שאפשר לקנות בכיף את הזול והפחות איכותי. מזוודות טרולי אינן התחום הזה.

בשורה התחתונה, מזוודה 55*40*20 מספקת את כל היתרונות לאנשים שטסים הרבה ואוהבים לשלם מעט. עכשיו כל שנותר הוא לבחור דגם איכותי ולהחליט על יעד החופשה הבא…

לקריאת המאמר שלנו על גדלי מזוודות לפי דרישות חברות התעופה השונות, לחצו כאן >

שיהיה בהצלחה ובהנאה.

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.