תיקים מעור לנשים

תיקי עור – כל הטרנדים

בענף התיקים משתנות האופנות חדשות לבקרים, נולדים טרנדים חדשים לעיתים קרובות, אבל כבר עשרות שנים שדבר אחד נותר בעינו – האהבה הבלתי נלאית וחוצת הגבולות של תיקי עור, הן לגברים ולהן לנשים.

מהו סוד ההצלחה של התיקים הפופולאריים הללו? מהם הטרנדים החזקים ביותר נכון ל-2019/2020 בקטגוריית תיקי העור? הישארו – ותגלו.

עורי עור! כל היתרונות של התיקים האהובים

לא בכדי מככבים תיקי העור בראש רשימת התיקים כבר למעלה ממאה שנה. לתיקים אלו מגוון רחב של יתרונות נפלאים על פני תיקים העשויים חומרים אחרים. הנה היתרונות הבולטים שבהם:

תיק עור ויסקונטי הוגו

  • נשמרים לאורך שנים – אפשר להתווכח על מראה תיקי העור ועל המסר אותו הם מעבירים, אבל עם עובדות אי אפשר להתווכח: מדובר בתיקים אשר אורך חייהם הוא הממושך ביותר. אנו מדברים, כמובן, על תיקי עור אמיתי איכותיים ולא על חיקויים זולים, שנראים אותו דבר, אך מוצאים את דרכם לפח בחלוף שנתיים.
  • המראה היוקרתי – איך שלא תסתכלו על זה, תיקי עור מושכים תשומת לב מהסביבה. הם משדרים יוקרתיות מופגנת, בולטים מבין כל שאר תיקי הבד למיניהם וחושפים טפח מאישיותו של הנושא אותם, עוד לפני שפצה הגה מפיו. אין כל ספק, אם אתם מחפשים מראה אלגנטי ויוקרתי, תיקים מעור הם דרך נפלאה להשיג זאת.
  • ישן כמו חדש – נקודה נוספת היא אופן ההתיישנות שלהם. בניגוד למרבית התיקים בשוק העשויים בדים כאלו ואחרים, ואשר בחלוף שנה עד שנתיים “זוכים” למראה ישן, דהוי ומרופט, תיקי העור מקבלים לוק רטרו מסקרן כאשר הם מתיישנים. הם נהיים מעט מחוספסים יותר, צבעם משתנה קמעה, אבל הקסם של העור נותר בעינו.

תיקי עור – כל מה שחם בשנה הקרובה

תיקי נשיאה ותיקי צד הן שתי הקטגוריות המובילות בתחום של תיקים מעור.

כך היה מעולם וכך ימשיך להיות בעתיד הנראה לעין. 2019 הולכת להיות השנה של תיקי עור גם לגברים, כמו דגם הבפאלו וינטאג’ היפהפה, המציע סגנון עסקי מרשים במיוחד, ולא על חשבון הנוחות. הוא כולל ידית אחיזה לצד רצועות נשיאה מתכווננות, ויחד עם מידותיו המושלמות (31 ס”מ גובה, 40 ס”מ רוחב, 10 ס”מ עומק), הוא נחשב לאחד מהתיקים המבוקשים ביותר.

עוברים למין היפה – תיקי גב לנשים: הטרנדים החמים לנשים כוללים הרבה תיקי גב (אותם ניתן לשאת גם כתיקי צד), לא מעט צבע שחור בוהק וגודל המאפשר נשיאת טאבלט או לפטופ קטן מבלי להיראות גדול או מגושמות. תיקים תוצרת איטליה זוכים לעדנה גם השנה בזכות האיכות הגבוהה שלהם, כשגם הדגם העשוי עור זמש, הדגם הפרחוני והתיקים בצבעים הבוהקים (ירקרק, ורוד), זוכים להצלחה רבה.

לסיכום, תיקי עור קונים לשנים רבות ועל כן מוטב להשקיע קצת יותר וליהנות ממוצר איכותי ומקורי. בדקו היטב את ענייני התאמת הגודל לצרכים שלכם והמשקל ליכולות הנשיאה שלכם.

קנייה נעימה!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.