מזוודות לילדים

מזוודות לילדים – מה ילדים צריכים לארוז?

כאשר מדברים על חופשות, מזוודות וילדים, ניתן לחלק את סוגי ההורים לשניים: כאלו שאורזים כל פריט קטן עבור ילדיהם, כאילו באותה מדינה אליה הם טסים אין כלל חנויות צעצועים ובתי מרקחת.

ומנגד, אלו שאורזים בגישת ה”כל מה שנצטרך – נקנה”, וטסים לחו”ל עם מזוודה במשקל שלושה ק”ג. האמת, כמו תמיד נמצאת אי-שם באמצע, ומה שהכי חשוב, בינינו, זה להיכן אתם מכניסים את כל הציוד הזה… מזוודות לילדים – כל המידע שחשוב לדעת.

אתכם למטוס – מה כדאי לארוז?

נתחיל מהמזוודה הקטנה אותה אתם רשאים לקחת אתכם למטוס. את המזוודה הזאת, שחייבת לשקול עד 8/10 ק”ג (תלוי בחברת התעופה), חשוב לצייד בשלושה סוגי חפצים:

    • ציוד רפואי – פלסטרים, משחות, תרופה נגד כאבים, טיפות אוזניים וכדומה. נכון שגם במטוס עצמו ישנן תרופות וציוד רפואי בסיסי, אבל תמיד עדיף לסמוך רק על עצמכם. זכרו שילדים רבים סובלים מכאבי אוזניים, בחילות ואף עליית חום במהלך טיסות.
    • ציוד שעשוע – אל תבנו על מסכי מגע אישיים ותכנים אינסופיים לילדים. במרבית הטיסות הילדים ימצאו את עצמם משועממים במיוחד, אלא אם תדאגו להם מראש. צעצוע או שניים, משחק ממוחשב, ספר אהוב ועוד כמה פריטים קטנים שהם לא יכולים בלעדיהם, עשויים לעשות את ההבדל.
    • ציוד יום יומי – מעט בגדים להחלפה, טיטולים וציוד החתלה במידת הצורך, משהו טעים לנשנש וכדומה.

תכירו את מזוודת הילדים המנצחת

עכשיו נשאלת השאלה היכן אורזים את כל הטוב הזה? ובכן, אפשר להסתפק במזוודת טרולי רגילה, אך קחו בחשבון שהיא אינה נוחה לילדים (כך שאתם תצטרכו לנוע איתה ברחבי הטרמינל). מצד שני, מזוודות לילדים הן פריט שיכול להפוך את המסע עד למטוס וממנו להרבה יותר נוח והרבה פחות מסורבל, במיוחד אם מדברים על מזוודת רכיבה.

מזוודת ילדים לרכיבה

מדובר במוצר חדש באופן יחסי, שכבש אלפי הורים ישראלים זמן קצר לאחר שהגיע. מזוודת רכיבה כשמה כן -היא – מזוודה המיועדת לילדים ואשר ניתן לרכוב עליה בצורה מהנה ובטיחותית.

טרולי מעוצבת לילדים

המזוודה כוללת רצועה אותה ניתן לחבר משני הצדדים ולמשוך את ילדיכם אשר רוכב על המזוודה או לשאת את המזוודה קלת המשקל על הכתף. המזוודה, המגיעה במספר צבעים (צהוב, כחול, לבן, סגול ועוד) עשויה חומרים קשיחים (בראשם פוליפרופילן) אך קלי משקל, והופכת את חווית נשיאת החפצים לחוויה אישית, עצמאית ומהנה של הילד. מחפשים מזוודות לילדים? תחשבו מזוודת רכיבה…

לבטן המטוס – הציוד העיקרי בחופשתכם הקרובה

ישנן מזוודות לילדים גם בקטגוריית המזוודות הבינוניות – גדולות, אותן שולחים לתא המטען של המטוס. מדובר במזוודות בעלות אפשרות כיוון ידית הנשיאה לגובה נמוך במיוחד. הן קלות משקל, מעוצבות בצורה מעניינת, כוללות ארבעה גלגלים ובגדול ניתן לומר שהן נוחות מאוד לנשיאה, גם על ידי ילדים.

אל תשכחו לקחת אתכם במזוודה הגדולה את כל מה שצריך לחופשה מושלמת, כולל בגדים, צעצועים, ספרים, משחקים, מטענים והרבה הרבה מצב רוח טוב.

הקליקו כאן לכל המזוודות לילדים שתוכלו למצוא באתר ובחנות התיקים שלנו.

חופשה מהנה!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.