המזוודה הכי נוחה לסופשבוע

המזוודה הכי נוחה לסופ”ש

שנת 1990. רק ישראלים מעטים נוהגים לצאת לחופשה בחו”ל יותר מפעם בשנה. לאור זאת, משפחות שלמות (כולל דודים, גיסות וחברים קרובים) נוהגות לרכוש תיק נסיעות אחד או שניים, שנודד בין כל חברי המשפחה בהתאם למועד הנסיעה.

שנת 2019. ירידת המחירים ופתיחת עשרות יעדים חדשים לתייר הישראלי, גורמת לכך שכולם טסים והמשפט ‘כמה שיותר – יותר טוב’, הופך לסלוגן אצל רוב הישראלים. התוצאה: מזוודות הופכות למוצר חובה בכל בית, כששיקולי הרכישה מתרחבים.

השיקול העיקרי בבחירת מזוודה – הגודל כן קובע

מזוודות, כידוע, מגיעות במספר גדלים. הגודל הקטן הינו 20-22 אינץ’, והיתרון של גודל זה טמון בכך שמותר לעלות איתו לתא הנוסעים במהלך הטיסה (במרבית החברות).

מזוודה של 28 עד 30 אינץ’ נחשבת לגדולה ויכולה להכיל בגדים וציוד של אדם או זוג ממוצע לשבועיים נסיעה ואף יותר.

המזוודות הפופולריות ביותר הן, ללא ספק, מזוודות בינוניות. ומה הגודל של אותן מזוודות בינוניות? ובכן, 24-26 אינץ’ נחשב לגודל האידיאלי, וזאת מכיוון שמצד אחד, בגודל שכזה ניתן לארוז לכ-10-14 ימים ליחיד או שבוע שלם לזוג, ומצד שני, בגודל הזה כמעט שבלתי אפשרי לחרוג מהמשקל המקסימלי אותו מאפשרות חברות התעופה (משקל העומד עד 20-23 קילוגרם אצל מרבית החברות).

להזכירכם, חריגת משקל הינה עניין יקר במיוחד, שעלול להגיע ל-100 דולר לכל חריגה, ולעיתים אף יותר. נציין גם שמזוודות הולכות לעיתים לאיבוד, כך שתמיד עדיף לחלק את חפציכם בין שתי מזוודות בינוניות מאשר מזוודה ענקית אחת. כך, אם אחת תלך לאיבוד לא תצטרכו להסתובב שבוע בלי תחתונים.

שיקולים נוספים בבחירת מזוודה

הנה כמה אלמנטים נוספים שכדאי לקחת בחשבון בקניית מזוודה:

  • קשיחה / רכה – לכל סוג מזוודה יתרונות משלה. המזוודות הקשיחות (האיכותיות שביניהן ולא הזולות והפשוטות) נחשבות לעמידות יותר ועומדות בגבורה במכות ולחצי משקל. מצד שני, במרבית המקרים הן גם שוקלות יותר, מה שמקטין את סך המשקל של חפציכם לפני גבול המשקל המותר. מזוודות קשיחות נוטות להיות עמידות יותר בפני מים ונוזלים ומגנות טוב יותר על בשמים, בקבוקי זכוכית ופריטים שבירים אחרים, אך במזוודות בד ניתן לדחוס חפצים ובכך להגדיל את נפח האחסון. המחירים די דומים וההחלטה לא פשוטה.
  • 2 או 4 גלגלים – אין כל ספק, מזוודות ארבעת הגלגלים המסוגלים לנוע 360 מעלות כבשו את הישראלים בסערה, ובצדק. בחירה בין 2 או 4 גלגלים היא כבר לא שיקול שכן 90% מהמזוודות הקיימות היום הן על 4 גלגלים.
  • משקל המזוודה – מזוודות במשקל 2-4 קילו נחשבות לקלות משקל ומומלצות יותר.
  • חומרים – בדקו ממה עשויים הגלגלים, הרצועות, הידיות ושאר חלקי המזוודה. ודאו שמדובר בחומרים חזקים, עמידים ואמינים.
  • צבע ועיצוב – כן, גם למראה יש חשיבות בבחירה הסופית. כאן, מדובר בטעם אישי בלבד אולם מזוודה בצבע ייחודי זהו יתרון כשיוצאות כל המזוודות על המסוע וזיהוי המזוודה שלנו קל יותר.

אלמנטים נוספים שיש לקחת בחשבון ברכישת מזוודה: חלוקה לתאים פנימיים, הימצאות מנעול TSA, אחריות, וכמובן מחיר (שמתחיל ממעט יותר מ-200 ₪ ועשוי להגיע ל-1,000 ₪ ויותר).

קנייה נעימה

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.