ארנקים

טופ 5: המותגים הכי נחשבים לארנקי גברים

ארנק לגבר הוא אותו פריט בו ניתן לאחסן מסמכים חשובים, אמצעי תשלום ומזומנים. גודלם הסטנדרטי של רוב ארנקי הגברים הוא כגודל הכיס האחורי של המכנס ומכאן גם שמם: ‘ארנקי כיס לגבר’, אך קיימים גם ארנקים גדולים יותר. אז מה חשוב לדעת אודות ארנק עור לגבר וזאת טרם אתה רוכש אותו? התחל לקרוא…

אמור מה החומר ממנו עשוי הארנק ואגיד לך מי אתה…

נכון להיום יש ארנקים מסוגים שונים של חומרים, ביניהם חומרים סינטטיים וסוגים שונים של עור. ארנקים העשויים מעור נחשבים ליוקרתיים, אופנתיים והעמידים ביותר ואילו ארנקים העשויים מבד וחומרים נוספים לרוב מתאימים לילדים ואנשים צעירים שידם אינם משגת לקנות ארנקים יקרים.

ארנק לגבר

רוב ארנקי הגבר הנחשבים מיוצרים מעור של בקר, כמו למשל עור נאפה וזאת משום הקשיחות והעמידות של עור זה. היתרון הגדול של שימוש בעור הוא שהארנק מתרגל מאוד לדפוס השימוש של בעליו ומתאים את עצמו אליו.

ארנק לגבר – במגוון גדלים

שלושת הגדלים המוצעים במסגרת ארנקים לגברים הם גדול, בינוני וקטן. הארנק הגדול מיועד לגברים שמעוניינים לאחסן בארנק שלהם כרטיסי אשראי ותעודת זהות, כסף ומטבעות. ארנק בגודל בינוני מתאים לאחסון של כרטיסי אשראי או כל כרטיס השווה בגודלו לכרטיס אשראי ואילו הארנק הקטן מיועד בעיקר לכיס המכנס ויכול להכיל בתוכו שטרות, כרטיס אשראי ולעיתים גם מטבעות.

סוגי ארנקים לגבר

  • ארנקי עור לגבר – גבר אשר מגדיר את עצמו כאופנתי וכזה המבין עניין בארנקים ותכשיטים יבחר בארנק העשוי מעור איכותי. דהיינו, בארנק מרשים העשוי מחומר חזק אשר יחזיק מעמד לאורך זמן. ישנם ארנקי עור במרקמים חלקים וישנם ארנקים בהטבעת תנין והטבעות נוספות.
  • ארנקים בצבעים מותאמים – נכון להיום רוב ארנקי הגברים מוצעים בשני צבעים: חום ושחור. ארנקים אלו מגיעים במגוון גדלים ועיצובים. בנוסף, המותג היוקרתי SECRID מציע גם ארנקים בטווח רחב של גוונים.
  • ארנק כרטיסים – ישנם ארנקים המיועדים אך ורק לאחסון של כרטיסי אשראי, כרטיסי ביקור וכרטיסים נוספים. כאן מדובר בדרך כלל על ארנקים קומפקטיים בעלי פטנט לשליפת כרטיסים. ישנם ארנקי כרטיסים המשלבים גם תאים פנימיים וגם תא המיועד לשטרות כסף ו/או תא קטן למטבעות.
  • ארנקים למסמכים – כאן מדובר על ארנקי גבר גדולים אשר מיועדים גם לאחסון של תעודות ומסמכים שונים.

5 המותגים הנחשבים ביותר בתחום ארנקי עור לגברים

  • Tommy Hilfiger– אחד המותגים הבולטים אשר שומר על מיצוב יוקרתי בתחום ארנקי עור לגברים הוא המותג טומי הילפיגר. בין הארנקים המוצעים תחת מותג זה ניתן למצוא ארנק עור לגבר עם תא מטבעות, ארנק בצורת ספר וארנקי עור גדולים שחלקם מגיעים עם ארנק נוסף המיועד רק לכרטיסים ואותו ניתן לשלוף מהארנק המרכזי.
  • VISCONTI – אחת המותגים היוקרתיים והמובילים משנת 1975. מותג זה מציע סוגים ודגמים שונים ארנקי עור לגבר. בין הארנקים המוכרים ביותר של ויסקונטי ניתן למצוא ארנקי עור בצורת ספר, ארנקי עור מרובי תאים, ארנקי עור למסמכים ועוד.
  • Samsonite– חברה זו הוקמה עוד ב- 1910 בארה”ב ומייצרת מזוודות וארנקי עור יוקרתיים לגברים בכל הגדלים המוצעים בגוונים של חום ושחור.
  • Tony Perotti– מותג טוני פרוטי האיטלקי מוכר כאחד היצרנים האיכותיים ביותר של ארנקי עור לגברים. פרוטי מציע ארנקים מסוגננים במגוון דגמים סטייליסטיים יוקרתיים, כמו למשל ארנקי כרטיסים מעור משובח בגווני חום, ארנקי עור קטנים בצורת ספר, ארנקי עור ברידג’ דקים, ארנקי עור איטלקיים בגדלים קטנים, בינוניים וגדולים.
  • SECRID – מותג הולנדי בינלאומי יוקרתי ואופנתי המציע ארנקי עור לגברים במגוון צבעים ודגמים. כאן מוצעים לכם ארנקי אלומיניום הכוללים מעטפת עור איכותית המיוצרים בהולנד וכאלו הכוללים הגנת RFID מפני גניבת זהות. ארנקי סקריד מוצעים בגוונים רבים, ביניהם כחול, אדום, לבן, ירוק, שחור, אפור, חום והרשימה עוד ארוכה.

קנייה מהנה!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.