שופינג איי אל

שופינג IL: חג הקניות הישראלי ברשת

גבירותיי ורבותיי, צרכניות וצרכנים! היכונו, היכונו! הכינו את הארנקים, ודאו שמסגרת האשראי יציבה ובצעו תרגילי שחרור לאצבעות הידיים. חג הקניות הישראלי שופינג IL נמצא ממש מעבר לפינה (10-11 לנובמבר 2020), והשנה הוא עומד להיות מלהיב במיוחד…

מהו שופינג IL?

כבר עשרות שנים שתושבי ישראל והעולם נהנים מימי קניות מטורפים, בראשם של BLACK FRIDAY (ביום שישי הרביעי של חודש נובמבר) וחג הרווקים הסיני, אשר חל ב-11/11 מדי שנה. שופינג IL, אפוא, זו התשובה הישראלית לחג של קניות בזיל הזול. אז נכון, קרוב לוודאי שלא תמצאו כאן טלפונים של שיאומי ב-100 ₪ או תיקים לנסיעות בעשרות שקלים, אך כן תגלו 1,600 אתרים המציעים הוזלות משמעותיות לעומת מחירי היום -יום.

קניות אונליין בשופינג איי אל

הדיברות לרוכש החכם

  • השוואה – אל תוותרו על השוואה בין 2-3 אתרים לפני הקנייה. החיפזון מהשטן! מאידך גיסא, אם החלטתם לרכוש, אל תתמהמהו לשווא. מבצעים נולדים ומתים במהירות ביום הקניות הזה.
  • הכנה מקדימה – בצעו הכנה מראש, לרבות בדיקה של אלו אתרים עשויים להתאים לכם. אתרים כמו זאפ, GROO והאתר הרשמי של SHOPPING IL בגוגל עשויים לסייע לכם לעשות סדר בבלגן.
  • קנייה חכמה על פי תקציב – הגבילו את עצמכם מראש למספר רכישות או לסכום רכישה כולל. אל תיצרו לעצמכם חור בארנק שייקח לכם שנתיים לסתום אותו בחזרה.
  • המחיר אינו הפרמטר החשוב ביותר – אל תנו למחירים זולים מדי לטשטש את עיניכם. שימו לב לאיכות היצרן, לביקורות וחוות דעת על המוכר / האתר, לתקופת אחריות ועוד.
  • עלות משלוח וטיפול – שימו לב לדמי טיפול ומשלוח, שעשויים להפוך רכישה משתלמת לאחת שאינה.
  • שליחות מהירה – זקוקים למוצר באופן דחוף? אל תשכחו לקרוא על זמן המשלוח הצפוי.
  • קנייה כמותית – לעיתים קרובות, עדיף לרכוש מספר מוצרים באותה הזמנה, דבר שצפוי לחסוך לכם עשרות שקלים (ואף יותר) בדמי המשלוח.
  • ענפי הצריכה המובילים בהנחות המוצעות – טלפונים ניידים, טלוויזיות, מוצרי חשמל ביתיים (לרבות שואבי אבק רובוטים), גאדג’טים (בראשם רחפנים מסוגים שונים), ציוד לטיול וקמפינג (כולל מזוודות, תיקים, אוהלים ועוד), מוצרי טיפוח וקוסמטיקה, חופשות ונופשים, מוצרי טבע וכמובן – אופנה ובגדים.

המלצות לרכישות בשופינג IL

רשמנו בפניכם באופן כללי על קטגוריות מובילות ביום חג הקניות הישראלי, וכעת נרד לעובי הקורה עם המבצעים החמים ל-SHOPPING IL 2019. ובכן, תחום הטלוויזיות מסתער על הצרכן הישראלי עם טלוויזיות חכמות 55 אינץ’ בפחות מ-1,600 ₪; באתרי צעצועים שונים תמצאו הנחות ענק על מוצרי לגו, פליימוביל, משחקי התפתחות וצעצועים נוספים;

באתרי נסיעות וטיולים תגלו מחירים מפתיעים על תיקים, מזוודות (בודדות וסטים) קשיחות ורכות, דפלים (מזוודות על גלגלים) ועוד;

בהזמנת נופש ביום זה תיהנו מריבוי תשלומים והנחות של 30 אחוז בממוצע; ובקטגוריית האופנה, תוכלו לסיים את רכישת בגדי החורף שלכם ב”מכה אחת”.

אכן יום חג… קנו באחריות!

שופינג איי אל באתר אלטר מזוודות ותיקים >>

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.