תיקים לנשים

תיקים לנשים: תיקי נשים קרייריסטיות

מחפשות תיק אופנתי ועסקי להגיע איתו לעבודה? כל אחת יכולה למצוא תיק איכותי ואופנתי שמתאים בדיוק לצרכים שלה, בין אם אתן עובדות במשרד הייטק, עורכות דין במשרד מתוקתק או בכירות בחברה בינלאומית שיוצאות לנסיעות עסקים ללא הפסקה. איגדנו עבורכן את כל האפשרויות לתיקים לנשים קרייריסטיות!

תיקים לנשים

תיקי מנהלים

אי אפשר לדבר על תיקים לנשים קרייריסטיות מבלי להזכיר את תיקי המנהלים, תיקי עור איכותיים וסופר אלגנטים שמשדרים יוקרה ומעמד. תיקי מנהלים ניתנים לנשיאה ביד או בתליה על הכתף. יש בהם מקום למסמכים, חפצים אישיים וכן פעמים רבות גם לפטופ. תוכלו למצוא תיקים לנשים בצבעים שונים – שחור, חום, אפור ואף ורוד ואדום. תיקי מנהלים אידיאליים לנשות עסקים רציניות שזקוקות לתיק ליומיום, וכן לנסיעות עבודה. 

תיקים ללפטופ

תיקים לנשים קרייריסטיות כמעט תמיד צריכים להגיע עם תא מיוחד ללפטופ, שכן בעידן של היום הקריירה מגיעה איתנו כמעט לכל מקום – במחשב שלנו. יש כמה אופציות לתיקים ללפטופ:

  • תיק גב ללפטופ – תיקי גב איכותיים ומעוצבים לנשים, בהם תמצאו כיס ייעודי ללפטופ. ישנה חלוקת משקל טובה שמאפשרת לשמור על הגב גם בעת סחיבה של המחשב.

     

  • תיקי גב ללפטופ על גלגלים – אם המחשב הנייד שלכן כבד מדי, האופציה השנייה היא תיקי גב ללפטופ על גלגלים, שמגיעים בגדלים שונים ומאפשרים לנו לגלגל את התיק מאחורינו בלי להכביד על הגב.

     

  • תיקי צד ללפטופ – תיקי צד ללפטופ הם תיקים ייעודים למחשבים ניידים, שמחזיקים ביד או תולים על הכתף. התיקים הם תיקים מרופדים המגיעים בגדלים סטנדרטיים של מחשבים ניידים, ובדרך כלל כוללים תאים נוספים לחפצים אישיים. 

תיקי קלסרים לעורכות דין

עורכות הדין שבינינו יודעות עם כמה ציוד הן צריכות להסתובב – אינספור מסמכים וקלסרים לצד מחשב נייד וציוד משרדי אחר. לכן, הדרך הכי טובה להתמודד עם כל הציוד הזה (ולא לחטוף כאבי גב בכל שני וחמישי) הוא להצטייד בתיקי קלסרים על גלגלים, שמיועדים במיוחד לעורכי ועורכות דין. תיקים כאלו מגיעים עם ידית טרולי שנשלפת ומאפשרת לגלגל אותם בקלות ובנוחות, וכמובן לשמור על בריאות הגוף שלנו. 

תיק עליה למטוס 

נשות עסקים שטסות לא מעט לנסיעות עסקים זקוקות כנראה לתיקי עליה למטוס. תיקים לנשים בקטגוריה זו הם תיקים אופנתיים, אסתטיים ואיכותיים שמאפשרים לעלות למטוס עם כל הציוד הדרוש – ממוצרי קוסמטיקה ועד מסמכים לנסיעה, דרכון, לפטופ וכל ציוד אחר.

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב"אלטר מזוודות ותיקים" מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ"ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב"ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ"ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס"מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס"מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס' הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.