כל מה שסטודנט צריך

כל מה שסטודנט צריך לתחילת הלימודים

מתחילים ללמוד לימודים אקדמיים בשנת הלימודים הקרובה? זה הזמן להכין את עצמכם לקראת התקופה החדשה והמרגשת הזאת, ולהצטייד בכל מה שסטודנטים מן המניין צריכים. מתיקים ללפטופ ועד יומן ועטים, הנה כל מה שכדאי להגיע איתו כבר ביום הראשון ללימודים. שלום שנה א’.

בחזרה לביה”ס – ניירות ועטים

בסופו של דבר, כשאנחנו מתחילים ללמוד באוניברסיטה אנחנו פחות או יותר חוזרים לתיכון, לפחות מבחינת ציוד. זה אומר שברוב המקרים – כל עוד אתם לא מסכמים במחשב – תצטרכו להצטייד במחברות או קלסרים (לפי העדפה), דפים ועטים (רצוי איכותיים ונוחים), ולעתים גם מרקרים. נסו להיזכר במה הצטיידתם לפני כמה שנים טובות בתיכון – זה הזמן לחזור לציוד הזה!

לפטופ


יש דבר אחד שמשותף לכל הסטודנטים, בכל המחלקות ובכל התארים: לפטופ. לפטופ הופך לציוד החשוב ביותר שלנו בימינו כסטודנטים, ולכן חובה להצטייד במחשב נייד איכותי שילווה אתכם בכיף בכל שנות האקדמיה שלכם. סוג הלפטופ כן תלוי בסוג התואר – תארים מסוימים זקוקים לתוכנות כבדות ולמחשב מתקדם, בעוד בתארים אחרים תדרשו רק לחיבור אינטרנט מהיר ולוורד שעובד כמו שצריך. תמיד כדאי להצטייד במחשב שהוא קל משקל, שכן תסחבו אותו לא מעט מסביב לקמפוס. מכאן אנחנו מגיעים לסעיף הבא – תיקים ללפטופ.

תיקים ללפטופ

תיקים ללפטופ הם הכרחיים לכל סטודנט שמגיע עם לפטופ לאוניברסיטה. מעבר לזה שתיקים מרופדים שומרים על המחשב שלנו בטוח – הן בעת נפילות והן מפני שריטות כאלו ואחרות במהלך הסחיבה שלו ממקום למקום – הם גם נוחים מאוד ומאפשרים לנו שינוע קל של המחשב מסביב לקמפוס ומהאוניברסיטה הביתה.

יש שני סוגים עיקריים של תיקים ללפטופ: תיקי צד למחשב נייד, כלומר תיקים ייעודיים ללפטופ, דמוי מזוודת יד, שמגיעים בגדלים שונים. בתיקים כאלו תמצאו תא אחד מרכזי ללפטופ, ועוד תאים משניים למטען וכן לציוד קטן נוסף כמו כלי כתיבה ומסמכים. תיקים כאלו יכולים להיות אידיאליים עבור סטודנטים שלא לוקחים איתם חפצים רבים מלבד הלפטופ.

 

הסוג השני הוא תיקי גב למחשב נייד. תיקים כאלו הם תיקי גב רגילים, כאשר תמצאו בהם תא ייעודי, מרופד ובטוח למחשב נייד, המפריד אותו מיתר החפצים. תיקים כאלו מחלקים את המשקל באופן שווה על הגב, כך שגם אם המחשב שלכם גדול וכבד תוכלו לסחוב אותו בקלות יחסית.

תיק גב למחשב נייד

מחשבון מדעי


כמעט בכל התארים, גם אלו השייכים למדעי הרוח, תזדקקו למחשבון איכותי. הסעיף הזה חשוב במיוחד כאשר מדובר בתארים העוסקים במתמטיקה, כמו מדעי המחשב או מקצועות ההנדסה. בתארים כאלו, רצוי להצטייד במחשבון מדעי עם אופציות מרובות.

יומן


כדאי להצטייד ביומן, או לפחות להוריד אפליקציית יומן מתקדמת לסמארטפון. במהלך התואר תצטרכו לג’נגל בין עבודות להגשה, בחנים, מבחנים, שיעורי בית וכן משמרות בעבודה ועיסוקים רבים ונוספים אחרים. יומן הוא זה שישמור אתכם שפויים בתקופה העמוסה הזו!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.