תיק נסיעות גדול

תיק נסיעות: המדריך המלא

אם עד לפני עשור או שניים, תיקי נסיעות לא נחשבו לפריט נפוץ במיוחד בישראל, הרי כיום, לאחר מהפכת “השמיים הפתוחים”, שהפכה חופשות בחו”ל למוצר צריכה כמעט בסיסי, תיק נסיעות הפך לחלק בלתי נפרד מהמחסן הביתי.

כמובן שהביקוש הרב הוביל לייצור משמעותי של מגוון דגמים אשר מגיעים בקשת רחבה של איכויות ומחירים. כיצד תרכשו תיק לנסיעות בצורה חכמה? איזה סוגים ישנם? מה טווח המחירים המקובל? על כך ועוד – בכתבה הבאה.

גם איכות, גם נוחות – הדרך לרכישה נבונה

כשמדובר ברכישת תיק נסיעות, שם המשחק הוא שילוב בין איכות לנוחות. איכות גבוהה תמנע בלאי גבוה. זכרו שלא מדובר במוצר השוכב באופן סטטי, אלא בכזה הנע למרחקים ארוכים, נחבט לעיתים קרובות ומורכב מאלמנטים אשר עלולים להתבלות במהרה (גלגלים, רוכסנים, תיקתקים ועוד).

אין כל ספק, תיק נסיעות גדול איכותי יעניק לכם שקט נפשי וביטחון אשר ילווה אתכם לאורך תקופה ארוכה וזאת לעומת תיקי נסיעות שאינם איכותיים אשר קרוב לוודאי יובילו אתכם לקנייה מחודשת והוצאה כספית מיותרת בכל שנה מחדש. 

מבחינת הנוחות, מדובר בעניין אישי לחלוטין. תחת קטגוריה זו ניתן לציין את נושא ידית האחיזה (חשוב לבדוק שגובה הידית מתאים לכם ולמשתמשים האחרים הצפויים), החלוקה הפנימית (האם מתאים לכם תיק עם תאים רבים קטנים, או שמא נוח לכם יותר תיק בו יש תא גדול ותא נוסף בלבד?), נוחות הניקוי (בדקו את סוג הבד), משקל נמוך (גם מבחינת נוחות וגם מבחינת חריגה משקלית בטיסות, שעלולה לעלות לכם הרבה כסף), הימצאות תא למחשב נייד (במידת הצורך) ועוד.

להיט על גלגלים

אז איכות יש, נוחות בוודאי, ועכשיו נותר להחליט על סוג התיק. ובכן, הלהיט הגדול של הענף הוא, ללא ספק, דפלים, הלא-הם תיקי נסיעה על גלגלים.

דפל- תיק נסיעות על גלגלים

מדובר בתיקים יציבים במיוחד, בעלי 2 או 4 גלגלים, אשר ניתן לשנע לאורך מרחק רב (ובנמלי התעופה בימינו המרחקים אכן ארוכים), בלי להתעייף או להתאמץ. דפלים מגיעים במגוון גדלים (החל מ-20 אינץ’ ועד 32 ויותר), עיצובים ובדים, חלקם כוללים רצועות גב, חלקם מגיעים בסגנון מוצ’ילה ואחרים במראה נקי יותר. מחיריהם נעים בין 260 ₪ לדגמים הקטנים וה”פשוטים” ועד 1,600 ₪ ויותר לדגמי הענק. מומלץ בחום.

לאלו מכם הטסים לחו”ל למטרות עסקיות, ועושים זאת לעיתים תכופות, מומלץ לרכוש תיק נסיעות קטן יותר, על גלגלים, בעל רצועת כתף או תיק גב קלאסי. מדובר בתיקים נוחים ואיכותיים, שמחזיקים מעמד זמן רב, והינם בעלי מראה מרשים במיוחד. 

תיק נסיעה על הגב

טיפים נוספים לרכישה נבונה

  • ודאו כי קיימת אפשרות לנעילת התיק במנעול.
  • רוכסן הרחבה הוא אופציה מבורכת וטובה.
  • גלגלי EVA – סממן לאיכות גבוהה.

לגבי השאלה האם לבחור תיק נסיעות עשוי בד או תיק קשיח – התשובה היא שלכל סוג יתרונות משלו. הבד גמיש יותר מבחינת אפשרות דחיסה של חפצים, הקשיח כמעט שאינו יכול להישבר. ומבחינת המראה? כאן מדובר בעניין של טעם. המחירים דומים למדי ותלויים בעיקר בגודל המזוודה ובאיכות היצרן. נסיעה טובה!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.