black friday 2019

המדריך לבלאק פריידי

ב-27.11.2020 טירוף הקניות השנתי הבינלאומי חוזר, והוא צפוי להיות הגדול אי פעם. גבירותי ורבותי, קבלו בהרבה אהבה ולא-פחות כרטיסי אשראי את בלאק פריידיי – חג השופינג הגדול בעולם! מעוניינים להשתתף בחגיגת ההנחות הבלתי נגמרת? הנה מדריך שיסייע לכם לעשות זאת בתבונה.

בלאק פריידי – נעים להכיר

black friday

לאלו מכם שטרם זכו להשתתף בחוויה, נספר שטירוף בלאק פריידיי מתרחש מדי שנה ביום שישי הרביעי של חודש נובמבר, והוא מסמל את פתיחת עונת השופינג הגדולה, שיוצאת אל דרכה בחג ההודיה ומסתיימת עם סופו של חג המולד.

ביום זה ההנחות המוצעות לקהל הרחב עשויות להגיע לכ- 70-80 אחוז מהמחיר בימים כתיקונם, הן באתרי האינטרנט והן בחנויות עצמן. הז’אנרים הבולטים בהם תוכלו לחסוך אלפי דולרים הם טלפונים ומחשבים, הלבשה והנעלה, עיצוב הבית, צעצועים, מזוודות, תיקים ועוד.

THE SOONER, THE BETTER – מקדימים ומרוויחים

בלאק פריידיי הוא כבר לא סוד של אחינו האמריקאים, אלא עניין בינלאומי שמאות מיליוני אנשים נערכים לקראתו. מלאי המוצרים אמנם גבוה, אך מוגבל, ועל כן חשוב מאוד להקדים להירשם לאתרים הרלוונטיים מבחינתכם, שכן ביום החג עצמו, אתם עלולים לפספס מוצרים נהדרים בגלל כמה דקות של מילוי טופס הרשמה… ההרשמה נדרשת כמעט בכל האתרים המשתתפים ביום חגיגת הקניות – מאתרי טלפונים חכמים וטאבלטים ועד אתרים למכירת מזוודות וציוד נסיעות.

היססת? הפסדת! רק האסרטיביים מרוויחים!

באנגלית נהוג לומר YOU SNOOZE, YOU LOOSE. במילים אחרות – אל תמצמץ אפילו לרגע, כי בדיוק ברגע הזה אתה עלול להפסיד טרולי נסיעות בשווי 400 ₪, שנמכר ב-150 בלבד. נתקלתם במוצר שאהבתם? אתם מבינים שהמחיר המבוקש נמוך בהרבה ממחירו ביום-יום? אל תחשבו רגע אחד נוסף. רכשו!

תכנית פעולה מראש

אחת הטעויות הנפוצות של רוכשים מהארץ ומהעולם לקראת “יום שישי השחור” היא חוסר היערכות מקדימה. גישת ה- “יהיה בסדר” של צרכנים רבים עלולה להוביל לפספוס מבצעים, רכישת מוצרים במחירים גבוהים יותר ממה שניתן, והכי חמור – רכישה מאסיבית, ללא הבחנה, ללא הצדקה, וכזאת היוצרת חור של ממש בכיס.

לאור זאת, נמליץ בחום: היערכו מבעוד מועד. ערכו רשימה של מוצרים שאתם באמת צריכים. הגבילו את התקציב שלכם לפי היכולת והאפשרות. ערכו בדיקות על המחירים הצפויים למוצרים אותם אתם שוקלים לרכוש וזכרו שגם בבלאק פריידיי – ידע זה כוח, וכוח זה כסף.

עצות נוספות לקנייה חכמה

  • הוצאות נוספות – קחו בחשבון את עלויות השילוח, המיסים והוצאות נוספות אם ישנן.
    משלוח – ודאו שיש משלוח לישראל ואם מדובר על ספק מקומי, תמיד ודאו שיש אפשרות לשליחות לכתובת בה אתם מעוניינים.
  • אתרים אמינים – תמיד חשוב לוודא שאתם בוחרים באתר אינטרנט של יצרנים וספקים אמינים, כמו למשל אתר האינטרנט שלנו, חברת אלטר מזוודות ותיקים, חברה משפחתית אמינה ובעלת מוניטין הפועלת בישראל עוד משנות החמישים למדינה. בנוסף, תוכלו לבחור באתרים גדולים ומרכזיים, בראשם אמאזון, עלי אקספרס, איביי, וולמארט (טלפונים חכמים, בעיקר), טארגט (גם-כן) ועוד.
  • להימנע – מומלץ להימנע מרכישת טלוויזיות ומסכים (בעיקר מעל 50 אינץ’), שכן עלויות השילוח גבוהות, ואם המוצרים מיוצרים בארה”ב, הם מחייבים לרוב רכישתו של מתאם חשמל.

אל תשכחו שגם ישראל נכנסה בשנים האחרונות לטירוף בלאק פריידיי, וגם באתרים ובחנויות שלנו תוכלו למצוא דברים טובים.

החל משפע תיקים בחצי מחיר, דרך טיסות וחופשות במחירי רצפה ועד מוצרי טיפוח וקוסמטיקה במחירי הפסד.

קנו באחריות ובהנאה!

מבצע קופון סמסונייט
מבצע קופון samsonite

משלוח אקספרס

אנחנו ב”אלטר מזוודות ותיקים” מבינים שלפעמים מתעורר צורך דחוף באספקה מיידית ולשם כך אנו משיקים שירות חדש המאפשר משלוח אקספרס בתוספת תשלום.

זמני משלוח ואספקה– משלוח אקספרס מאפשר משלוח מהיום להיום (אם מבצעים את ההזמנה עד 11 בבוקר), או משלוח מהיום למחר (להזמנות שמתבצעות אחרי 11 בבוקר).

רשימת ישובים– משלוח אקספרס תקף אך ורק לישובים הנ”ל:
אור יהודה, אזור, בארות יצחק, בית דגן, בני ברק, בני עטרות, בת ים, גבעת השלושה, גבעת שמואל, גבעתיים, גליל ים, גנות, גני תקוה, גת רימון, הרצליה, חולון, חמד, יהוד-מונוסון, כפר חב”ד, כפר סירקין, מגשימים, מעש, משמר השבעה, נופך, נחלים, סביון, פתח תקוה, צפריה, קרית אונו, ראשון לציון, רמת גן, רמת השרון, תל אביב-יפו.
אם מקום מגוריכם אינו ברשימה הנ”ל, לצערנו לא נוכל לבצע משלוח אקספרס.

עלות השירות– עלות המשלוח תלויה בגודל החבילה:

  • חבילה קטנה (ארנק, תיק, מזוודה קטנה)- חבילה במימדים של עד 50*30*30 ס”מ שניתן לשנע על אופנוע- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 30 ₪
  • חבילה בינונית או גדולה (מזוודה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים)- חבילה במימדים של עד 80*50*50 ס”מ- עלות משלוח אקספרס יהיה בסך 60 ₪

ברירת המחדל שמתווספת להזמנה היא 30 ₪, אולם במידה ומדובר בחבילה בינונית או גדולה או שילוב של כמה מוצרים קטנים החיוב בפועל יהיה על 60 ₪.
יש לרשום כתובת מדויקת לאספקה ולהיות זמינים במס’ הטלפון שהוזן בהזמנה. 

לכל שאלה או הבהרה אנו זמינים ב- 03-5750442 או בוואטסאפ 050-5400320 להודעות בלבד.